BLOOMSDAY 2019: VOLEM POETES!
Per aquest Bloomsday, el dia de Leopold Bloom i de l’Escola, com sempre, acabarem la nostra ruta a Llibreria Calders on, cada any, fem el programa dedicat a James Joyce i “Ulisses”. Aquest any ens agradaria sentir més poesia inspirada en l’obra del autor irlandès. Per això, us convidem a enviar-nos un poema (com a màxim una pàgina) inspirat en Ulisses, els seus personatges, en Dublin, o en algun dels molts temes que circulen per aquesta obra. El poema pot ser en català o castellà.
Convidarem deu poetes a llegir els seus versos el dia 16 de juny a la Calders i, més a més, publicarem els millors poemes a la nostra pàgina web.
Per participar, podeu enviar-nos el poema, amb el vostre nóm, cognom i número de telèfon, a lana@escolabloom.com, titulat “POEMA DE BLOOMSDAY”.
Us desitgem molta sort!